کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 747119077 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317568 | نظرات: 37937
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سامسونگ، دکمه هوم را از گلکسی جدید حذف می‌کند

گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی اس، پرچمدار گوشی‌های شرکت سامسونگ و از مشهورترین محصولات بازار گوشی‌های هوشمند جهان است.
یکی از قابلیت‌های اصلی گوشی سامسونگ گلکسی اس که از سال 2010، شاهد آن بوده‌ایم، دکمه فیزیکی هوم (Home) است. این دکمه در گوشی‌های گلکسی اس8 و اس8 پلاس برداشته شده است و احتمال دارد که این روند در مدل‌های آیفون اپل نیز مشاهده گردد.

در رویدادی که اخیراً توسط سامسونگ در شهر نیویورک برگزار شد، قابلیت‌های ویژه و جالبی از گلکسی اس8 و اس8 پلاس ارائه گردید که بیانگر میزان کارایی و امنیت این گوشی‌ها بود. 


محصول گلکسی اس 8، با تمام گوشی‌های دیگری که تاکنون به بازار ارائه شده است، فرق می‌کند. اغلب از افراد مختلف شنیده می‌شد که می‌گفتند ایجاد تغییر در گوشی‎ها بسیار مشکل و زمان‌بر است، لیکن سامسونگ با تلاش و کوشش فراوان، توانست این ذهنیت را تغییر دهد و اس 8 و اس8 پلاس را به شکلی کاملاً متفاوت و با برداشتن دکمه هوم، به بازار عرضه نماید. 

آخرین گوشی‌های هوشمند سامسونگ، همچنین دارای دوربین‌های شگفت‌انگیز و قابلیت دوبار فشردن دکمه هوم برای ورود به دوربین بود. اکنون در دیوایس جدید، دکمه هوم برداشته شده است، لیکن دکمه پاور در سمت راست این گوشی، امکان ورود به دوربین را فراهم می‌نماید.

همچنین قبلا فشاردادن و نگه داشتن دکمه هوم، باعث ورود به "گوگل نو" می‌شد، اما در حال حاضر، گوگل اسیستنت(Google Assistant)، برای دستگاه‌های جدید اندروید ارائه شده است و افراد می‌توانند، با بیان کردن «اوکی گوگل» آن را راه‌اندازی نمایند.

از سوی دیگر، طراحی دیوایس گلکسی اس8 شبیه به طراحی گلکسی اس7 اج و گلکسی نوت7 است. اس8 همچون دو گوشی‌ هوشمند مذکور، از وجود نمایشگری با لبه‌های خمیده در طرفین بهره می‌برد.

شیشه‌ به‌کار رفته در پنل پشتی نیز همچون نمایشگر، در طرفین دارای خمیدگی است تا کاربران هنگام در دست گرفتن گوشی تجربه‌ی بهتری داشته باشند. طراحی گلکسی اس8 پلاس نیز به همین صورت است.
به لطف بهره‌گیری از طراحی خمیده در لبه‌های هر دو گوشی، گلکسی اس8 و گلکسی اس8 پلاس در مقایسه با نسل‌های پیش باریک‌تر به نظر می‌رسند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 36261 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: ایتنا تاریخ خبر: 1396/01/19 تعداد مشاهده: 2003
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر